S A R A N G H A E 사랑해

ENTRY ABOUT BIAS NEWER OLDER
Why So Seriiooouussss ?
Hari ni dari siang sampai ke malam , menghadap youtube play lagu Why so serious by  Shinee. Omaigucci, Onew is being so so so so sooooooooo cute. Kenapa entah harini aku tetiba obses ngan dia, sampai semua realiti show Shinee aku tengok semata-mata sbb nak tengok Onew. Hahaha xD  Aku memang macamni, kejap suka kat idol ni , lepastu follow semua aktiviti dia. Then, suka idol lain pulak , follow dia pulak. Dan berterusan berterusan sampai la aku tak minat Kpop dah *Mungkin ke itu? Hahaha , macam tak je.

Oh Onew , why so cuteeee! Ahhhhh! *Hard fan screaming*

 Okay, honestly aku memang tak minat pun Shinee dan aku bukanlah seorang Shawol ,aku tengok diorang perform pun sebab Onew je. Tapi entah kenapa sejak comeback lagu why so serious tu aku macam tersuka gilaaaa kat Onew ni, kenapa kenapa kenapaaaaaa! Okay, faktor utama ialah mata sepet, aku tahu tu -_- Haha , Oppa~nomu joahe!

                                       

AAAHHHHHHH!!!!! *keep screaming*  Why soooo seriioouusss! *keep singing*

 



0 comment[s] | back to top